fuck life

Liaaam <3

hinner inte sitta vid datan nå för har förfan fullt upp om dagarna,massa jävla läxor
plus att jag kuggade provet och våran lärare mejlar morsansåfort jag inte sköter mej
i skolan , och igår hade dom skrivt massa om mej sóm jag tydligen gjort på lektionerna,
typ bara suttit och pratat och stört andra och inte jobbat nå och inte lyssnat på lärarna och
bara ååååh morsan lackade ju ur självklart.men igår fick jag äntligen träffa liam igen! efter
att han varit i australien i två månader, lyckaaaaaaaa. och i lördags åkte jag å mor te sundsvall
å jag fick en jacka å skor å mössa å lite kläder soft soft soft. sen köpte jag hårfärg å färgade håret
askblont och de var väl onödigt ? blev verkligen inte nöjd så jag köpte blondering och blonderade
mej hos agnes å de var väl oxå onödigt såklart .. ser ut som ett jävla gul huve nu. inte får jag åka
till jättendal nu heller bara för allt dehär med skolan. hatar allting just nu kan man ju lungt säga´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0