fuck sverige , i norge vill jag dö

Ken Ring – Jalla Jalla
soft dag 'men varföööööööör har jag fått piss självförtroende igen ,
förr orkade jag inte bry mej nå spec mkt om hur jag såg ut för jag tänkte
äh jag duger men nu spenderar jag fan halva dan framför spegeln. och jag
älskade mina kläder och var alltid nöjd men mina ' outfits ' men nu hatar jag
alla mina kläder och blir aldrig nöjd med nått jag tar på mej , jag vill igentligen
inte  bry mej men tankarna kommer hela tiden  , normalt normalt. ;s
min klass altså 8:2 slutade kl 1 fyfan va såfttttttttttttt. suttit här sen jag kom hem
snart dampar väl mor min på mej att jag kan väl ta å hitta på nått annat än å bara
dega framför datan. sug kuk :D peace out


fett mobbad bild.


Kommentarer
Postat av: B e a t r i c e .

vi kan gärna byta peah.. när som helst säg bara till! -.-

<3

2010-10-20 @ 14:50:08
URL: http://beeatricee.blogg.se/
Postat av: Patriich

HAHA lööve på bilden :) fin håår.

2010-10-20 @ 17:03:23
Postat av: B e a t r i c e .

sv: jaa de gör den ;D fast minneskortet fuckar lite men annars så :E

sötnusen äru själv! <3 :*

2010-10-22 @ 21:25:30
URL: http://beeatricee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0