Mommy I'm sorry if my first letter made you cry , To be honest with you I don't think that I wanna die

Blänk Ft. Young Ivy - Shirt Off
Jedi Mind Tricks - Razorblade Salvation
dagen har vare göttans :) dryg dag på skolan men det funka faktist ..
sen drog jag och amanda in till stan och träffade jepser och anton älskling :d
vi gick på stan ett tag och käkade och kollade på kläder å skor och skit. inköp:
en varmkorv och en halsduk :) anton fick en hundring av en random alkolist ..
helvete vad vad kukhumör man blev på -.- iallafall på måndag har vi studiedag
så vi e lääädig så jag å mormor ska på stan och jag ska fråga om jag kan få svarta
stuprör;) och jag vill ha en ny jacka.. ooooch imorn ska jag till jättendal och bea hänger
med och kke amanda oxå . wäwäwäw fan vad lycklig jag är över att det är helg !

sebbz å dampkrille på bussn :d


jag ska haaa

Kommentarer
Postat av: B e a t r i c e .

hahaha dampis drar till me mördarblicken ;d

fattar inte att ja faktist fick! :D

2010-10-22 @ 20:53:32
URL: http://beeatricee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul det skulle va med nya ytterkläder. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 18:32:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0