vafan händer..

åååååååh jag är så jävla trött , i kroppen i huvet på livet. jag gillar inte att klaga
men just nu skulle jag kunna skriva upp en lååååååång klagomålslista på allt mellan
himmel å jord , ölfdgkhfklhflkhföhfklh. hade matte prov igår och fick bara göra A delen
och på de fick man 3 poäng och det provet hamnade i soperna dirr , so prov imorn och
har man pluggat nå eller ? ehem , fan vad jag icke sköter mej i skolan , har intalat mej
själv så många gånger att vafan nu måste jag skärpa mej och klara dethär men hahaha
slöseri med tid å ens försöka.. förstår mej inte på mej själv längre. det bästa jag vet är
att bara skita i exakt allting å bara göra precis vad jag vill , ungefär så kmr nog mitt liv
bli , skolan är inget för mej.


hade tråkigt å redigerade nån bild på sebbz från idag,


Kommentarer
Postat av: B e a t r i c e .

det kommer bli bra peah, bara du vill att de ska gå, så kommer det gå..

vet att allt har varit ett rent helvete ensålänge, men de årdnar sej det gör de alltid, alla vill kunna göra som dom själv vill jämt, ,men man får leva med att de inte fungerar så.. <3

2010-10-28 @ 18:22:42
URL: http://beeatricee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0