@ beas place

skulle ju egentligen till wille idag.. men han och simon hörde aldrig av sej. så då sket jag it..
och nu lanar dom helt plötsligt, man ba jaha. fast wille vill att jag ska komma dit men orkar
inte gå en mil. iaf så sitter jag och bea hemma hos henne nu och väntar på mat. vid 1-halv 2
tiden drog jag ut och träffade antonia, sen träffade vi frida, bea, sara och agnes i knarstugan och
var på byn. och ingen kille kunde komma ut typ, damp ;o sitter här och käkar Bilar nu, kärlek.
sen ska vi träffa nathalie och hanna oxå! bloggar ikv peace

just nu.

Kommentarer
Postat av: nathalie

klart att det va mysigt hos dig gumman! :* <3

2011-04-26 @ 22:53:08
URL: http://nathaliehadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0