chill

dagen har vare helt cp men så jävla kung! drog ner på byn för att träffa frida och hanna, så ser vi alla killarna
i knarkstugan , simon, wille, oscar, johannes, anders, anton, ruffen, filip och martin. så vi drar dit och chillar med
dom resten av dagen/kvällen. sara och bea kom ett tag senare oxå. altså, fyfan och dra åt helvete vad jag garvat idag, garvade tills jag bröt ihop och ramlade omkull . alla var så jävla cp idag, och fan vad sajk humor alla har xD specielt jag, haha gud. orkar inte berätta allt vi gjort, kan bara säga att dagen va underbar. förutom en sak som
jag får panik över, men det händer snart jag svär. hoppas att alla dagar resten av lovet kmr vara såhär, peace


wille klämde mej på magen,inte kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0