Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

fan , jag hatar mej själv för att jag inte knäppte ett enda jävla kort idag. åh idiot? iaf, jag och frida klev upp typ kl 10, fixade oss och drog till wille klockan halv 12 ungefär, och vi smög in i hans rum där han låg och sov så sött, först satt vi på hans säng och höll på å garva ihjäl oss typ, sen kiklade frida  honom på fötterna, och vi kiklade honom på ryggen, sen ringde dennis flera gånger på hans mobil..-.- tillslut vaknade han, och de första han säger är: ...jalla.. , åsså ligger han där i nästan en timme eller nått, gnuggar sej i ögonen och mumlar och gnäller att han är trött och gnäller på att det är varmt sen för kallt, sen kryper jag och frida ner breve honom, haha naw. tillslut kliver han upp och klär på sej och sätter sej vid datan sen kommer dennis helt plötsligt, sen drog vi ut och stack till simon. och dennis hade sin rosa push, haha :d och han hade knappt vaknat han heller, haha.. så drog vi te bryggan och solade ett tag, sen stack alla till ica, simon stack hem. och wille skulle dra till sin farsa. och hans farsa bor en mil härifrån, och wille gick dit, duktigt fan. jag och frida var på byn och träffade folk och så, sen måsta hon dra hem.. och jag drog ner till bryggan för alla var där, så när jag vänder mej om så kommer oscar springandes efter xD sen träffade jag folk och folk och folk.. orkar inte berätta mer, men dagen var soft!
imorn kke jag ska gå hem till willes farsa, jobbigt.. men wille velade så gärna, så göre väl för
hans skull då. eller så skulle han och simon komma hit, vi får väl se.
peace


tappar bort mej själv i din blick och hittar aldrig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0