jag kan svära på min mamma, det kommer aldrig bli desamma.

dagen var fätt najs, hanna kom hit vid 7 tiden, vi drog och mötte killarna direkt. wille, simon, oscar, filip,
anton, ruffen, robin och anders. tror de var alla? xd hah, åsså drog vi hem till simon och hoppade studsmatta
en stund, sen drog vi på byn igen och satt på bänkarna och drygade. tillslut kom bea och sara oxå, sen kom
liam. sen bestämde vi oss för att dra och bada, och jag och hanna cyklade på min cykel med punka på fram
däcket, och följde efter wille och anton runt hela sverige sen vände dom och cyklade hem!? jävla töntar.
sen satt vi vid kiosken på bänkarna igen och snackade och så ba. lyckades få hem allas kläder å kändes
de som xd willes tröja och kepps, och hannas tröja,. inte ens meningen, haha. hanna drog hem vid 10 tiden,
då drog jag oxå hem. fan vad gott det var med julmust då! åh man blir ju kåt. men iaf,
hanna, känt dej i två dagar nu kke? du är en underbar kompis, verkligen. men dej kan jag vara mej
själv, och verkligen prata om allt. du är sjukt underbar, en av dom snällaste jag vet. hoppas verkligen
att vi träffas mer. och, Han går så sjukt jävla snyggt, ellerhur? haha shit. jag älskar dej ♥
och imorn kommer min underbara saknade frida, hon ska nog sova här oxå i think, längtar!



willes fläshia tröja.
fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0