Public Enemy - He Got Game

fan, kameran tog precis slut på batteri så det går inte å lägga in bilder, sug mej. morsan väckte mej vid 10 imorse, halvdöd. la mej tidigt inatt men lyckades ändå aldrig somna, jag tänker alldeles för mycket, ganska svårt att låta bli just nu. och nu är hela släkten här, vi käkade påsk lunch för ett tag sen och nu ska vi fika, men jag orkar verkligen inte.. självklart älskar jag min släkt, men jag får panik när dom är här. specielt när man verkligen inte är på humör och inte riktigt vaken, man måste vara social med alla och vara så glad som möjligt hela tiden, men idag orkar jag inte. men nu måste jag faktist gå upp, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0