You're everything.

la mej kl 4 imorse, blev väckt kl 7 av att wille ringde, åh lilltrött man var. somnade efter nån timme, vaknade
11 och tänkte äh lika bra att kliva upp. jag skyndade mej att fixa mej sen kom antonia hem till mej, och vi
drog ut och mötte agnes. sen stack vi på byn och gjorde inte så mycke, men senare på kvällen så träffade
vi massa härligt folk. frida, stina, melinda, wille, anton, simon, anders, martin, ruffen, ragge, dennis, oscar, johannes, filip, bea, hanna, tror det var alla? vi var på byn hela kvällen och gjorde allt möjligt. gud, haft så
jävla cp kul, men orkar inte berätta allt. jaja, vet inte vad som händer imorn, ska jag hänga med morsan på
maxi eller inte? fan vad mycket godis jag kan köpa.. eller ska jag stanna i forsa ifall de händer nått kul, fan
jag får panik . fan vad allt är jobbigt
"har du vaxat bena nångång ?"
"näe"
"göre ont?"
peace


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0