Jag fuckar upp ditt organiserade liv.

Näe nu ska jag göra ett riktigt inlägg. dagarna har varit som alltid, varit på byn hela dagarna och kvällarna
med underbaraste folket. Har hänt roliga saker då och då, och ibland bara sånt som fått mej att bryta ihop.
Jag och morsan är allt annat än sams just nu, så jävla fitt less på henne , och jag har inte träffat henne
på hela dan, åh så jävla skönt. Stina sov hos mej igår natt, hade det fett mys, älskar dej min stina ♥
sov i en och en halv timme,sen klev vi upp kl 9 imorse och drog ut på byn kl 10 och köpte frulle,härligt
yes. Nu sitter jag här och lyssnar på låtar som får mej att tänka tillbaka på allt. Imorn ska jag försöka
fixa min xperia, jag hatar den men den är bra mycket bättre än mobilen jag har just nu. aja, har inget
mer roligt att skriva om, försökte å inte göra ett depp inlägg denhär gången, haha  . peace
Stiiiil

Kommentarer
Postat av: stina.

jag älskar dig min pegurt! <3

2011-07-18 @ 11:37:34
URL: http://larssonstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0