When will the storm begin


Känner att allting går alldeles för bra just nu asså, efter typ fjärde dagen
med min xperia så sular jag in den i en stolpe så skärmen pajjade. blev så fittigt
förbannad på farsan.. och jag å morsan är som ett rent helvete mot varann, och
mina föräldrar har blivit två värre versioner av hitler. Morsan har frågat om jag vill
flytta till en stödfamilj, wtf? och helt plötsligt så står vi på en såndär lista nu.
och en annan sak, jag kommer aldrig klara av dehär. fuck heller
och nu snart ska vi på läger med konfan i dalarna. och jag har ingen helvetes jävla
mobil, hur i helvete ska allting gå till då. hurfan ska jag kunna lyssna på musik .
och jag kommer bara få 300 spänn av morsan som ska räcka i 10 dagar. lol wtf
ska bara köpa mat och godis för allt så får jag klara mej på det dom dagarna.
plus allt dehär med min sjukdom, morsan går och pratar med läkarna hela tiden
om det nu, och dom tycker inte att jag ska sitta vid datan eller fan göra nånting,
åsså tar morsan det fett serious så nu vill dom ha mej i säng fett tidigt och inge data,
fick that säger jag bara, lägger mej tidigast kl 4 varje natt/morgon. precis exakt allting i
mitt liv har gått och blivit efterblivet, fan å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0