gårkvällen.

asså min jävla horkamera är hos bea.. självklart va. iallafall så drog jag, bea, wille och anders hem till mej vid 10 tiden, vi bara låg i sängen och myste , eller ja anders låg en bit bort på golvet och typ pratade med sej själv och bea låg inträngd i väggen. så man kan väl säga att det bara var jag och wille .. :') och jag råkade knäa wille mellan bena , haha stackarn . denhär kvällen var till och med ännu underbarare än fredagkvällen . gud jag är så jävla glad. och killarna drog hem vid 12 , och be sov här inatt . vi sov nere i källarn , och bea la sej typ 1 eller nått , jag satt och mickade med anders till typ halv 4 sen la jag mej oxå , vi klev upp vid 11 tiden och suttit vid datan hela morgon , och bea drog hem för typ en kvart sen.. :(


min töjning :d

Kommentarer
Postat av: En tjej

Hur bli man som du ??



jag vill bli som dig, hur gör man de ? skriv det snälla ? :D



kram<3

2011-03-29 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0