grinar lite.

är så jävla trött fyfan jag orkar ingenting , orkar inte skolan längre , orkar inte plugga längre och bara somna liggandes med huve på bordet . känns ganska värdelöst ? har förlorat min bästavän och är fortfarande patetiskt kär . olyckligt kär eller inte vet jag faktist inte men jag orkar inte bry mej längre . inge pengar har jag heller , och datan jag snart ska få av peder är nån jävla skit data , stationär iallafall men ganska gammal , går inte spela nå nya spel på den . jävla horkukfitta äckel cp , jag som skulle köpa mw2. måste köpa en ny mick innan jag dör , ingen idé att ha skype annars . ångrar att jag köpte löshåret , hade sparat nästan 1000 spänn om jag inte köpt . jag vill blondera mitt hår en gång till , de börjar fan bli gulare och gulare för varje dag . vill beställa mer kläder men har jag nå pengar eller näe . får 200 spänn i månadspeng , fyfan va värdelöst . jag vill vara ute hela nätterna men får jag det näe . jag vill kunna göra vad jag vill utan att mina föräldrar bryr sej men dom bara grinar på mej hela tiden , förstör mina dagar . och jag vill töjja örat , nu! de är väl det ända bra som jag har att se fram imot just nu iaf . bara inte det går åt helvete oxå då . och beas data har pajjat så nu kmr hon inte vara inne på msn lika ofta , jobbigt läge.. nu ska jag snart dra ut med agnes , i härliga underbara forsa , PASS.


haha så ful .


Kommentarer
Postat av: Beatrice

så underbart fin peah.. <3

och de suger att min data gick sönder på min födelsedag?! vilken jävla present -.-

får smsa mycke ist <3

och Peah du är fin som du är! <3

2011-03-21 @ 18:40:35
URL: http://beeatricee.blogg.se/
Postat av: frida

Peah! Gefan, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du måste bli nöjd med dig själv, du skulle kunna se ut som nån annan skitful! Men det gör du inte. Älskling, ja finns här! <3

2011-03-25 @ 16:46:44
URL: http://fridamittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0