min bästavän fyller 15 jävla år ♥

min älskade bea, allra bästa kompisar sen din första dag på dagis. du vet jag mår fortfarande skit för det jag gjorde mot dej i lågstadiet, jag fattar inte vad jag tänkte, allting spårade. men efter den skiten så blev vi lika tajta igen och vi har fanimej inte bråkat det lilla jävla minsta nån ända gång. du är en av dom helt klart bästa personerna jag nånsin träffat , jag kommer aldrig släppa dej oavsätt vad. du har alltid funnits där för mej och då menar jag verkligen alltid. alltid förstått mej och alltid stöttat mej i alla lägen. kan inte tacka dej tillräckligt för allting du gjort för mej, för alla gånger du orkat lyssna på mej när jag har haft mina problem, små som stora.
och det läskiga är att vi har alltid, gått igenom precis samma saker, så därför har vi alltid förstått varandra precis.
alla våra sjuka stunder, minnen och tider! kommer aldrig glömma nånting av det. du är mitt allt och så mycket mer, grattis på födelsedagen världens bästa Beatrice.


<3


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gud Peah.. Tack!

Jag älskar dej så otroligt jävla mycket de ska du veta. Desamma du har alltid funnits där för mej i alla lägen tack för att du är en sån underbar bästa vän<3 du betyder allt för mej oavsätt vad. Tack <3

2011-03-20 @ 08:54:52
URL: http://beeatricee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0