tårar vill alltid sätta käppar i hjulen.

känner mej något trött..
jävligt roligt morsan att du alltid ska skämma ut mej. undra hur mycket jag skrek på henne igår , spelar inte nån jävla roll vad jag säger eller gör så fattar hon inte , hon inser inte. och det kommer hon aldrig göra. vad är det som är så svårt egentligen? hon fattar ju inte att det är hon som får mej att må som jag gör , så många gånger som jag kommit hem och varit överlycklig , sen kommer helt plötsligt hon in i bilden och förstör allt. hon ser inte vad hon gör , hon tror alltid att hon har rätt vad det än gäller , alltid har hon rätt och alltid vet hon bäst och jag är bara 15 år och vet ingenting. och hon är vuxen och erfaren och tror att hon gör helt rätt och att hon är bäst , mina åsikter räknas visst inte för jag är tydligen för liten för att veta vad som är rätt och fel. hon skiter i  om jag mår bra eller dåligt , bara allting är precis som hon vill ha det.
jag önskade att man kunde lämna livet för ett litet tag , bara vila från allt.


i dont think u realise how much u mean to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0