Helgen har varit sjukt soft & asrolig och allt sånt. Umgåts med bästa folket. Hade bästa nattsamtalet på länge med antoniaÄlskling på lördag/söndag natten iaf. Men känner på mej att denhär veckan kommer bli skit bara. Nationellaprov imorn, på onsdag & på torsdag. Känner mej så jävla otaggad som man bara kan bli, får bara ont i huvet bara jag tänker på dt. Vet att jag är gnällig somfan just nu, men jag kommer allvarligt bryta ihop imorgon..svär på allt asso. Åsså vill jag flytta ifrån dehär jävla dårhuset, gärna nu dirr på en gång,ååhhhh Gud döda mej förfan. Så jävla less & förbannad på allt och alla just nu, ska allvarligt gå och gråta en skvett nu.peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0