Gårdagen.

Mysigaste kvällen på länge, eftersom att jag och daniel fick G på nationellaprovet (läsförståelser och dendär skiten),så bestämde vi oss för en filmkväll hemma hos mej. Så efter skolan tog vi bussen till forsa, och på bussen träffade vi stina och jag & hon satt och snackade om allt möjligt hela vägen hem, bland annat alla våra sjuka jävla minnen. Ah, när vi är i forsa så drar jag å daniel till pizzerian och köper pizza,sen till ica och jag får gå in och köpa chips och sånt medans han får stå utanför själv med pizzan,hahahahaha. Sen drog vi hem till mej och självklart är min morsa hemma och spelar musik och sjunger och skämmer ut mej..ah sen gjorde jag dipp och spiller ut hälften runt om i köket,sen myser vi ner oss i min soffa och kollar på How high, världens bästa film i hela jävla världen:') Efter det så måsta vi springa till bussen som han skulle ta till hudik, å vi är där typ 3 minuter för sent och självklart missat bussen.Så jag & daniel fick ringa runt till folk och fråga om skjuts men det gick inge bra..så vi drog hem till mej igen och daniel fick fortsätta ringa och ringa, efter nån timme typ så fick hans farsa tag på en snubbe som kunde hämta honom, så vi drog till ica å sen drog han hem vid typ 9 tiden, tack för kvällen gullunge!
.

Kommentarer
Postat av: angelica

Hoppas fan ni använde kondom

2012-02-21 @ 17:02:54
URL: http://angelicarosnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, är ni på g?

2012-02-22 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0