Min lördag & söndag.

Hade fett kul igår,tog bussen in till stan och träffade bea & perry,sen drog vi på bio med
kim, anders och nathalie, En gång i phuket eller va den hette.Sjukt bra iaf. garvade ashögt
och skämde ut mej lite(a) Sen fick vi springa till bussen för filmen slutade precis när bussen
till igge skulle gå. Trodde jag skulle dö när vi var framm vid busshållplatsen. Ja sen var vi i
iggesund och gick hem till pettsson och satt hemma hos honom hela kvällen och bara dunkade
musik och sånt,och fyfan vad anders och pettsson höll på att dryga med mej..sen somnade jag
i hans säng.
-
& idag stack jag ut på byn och träffade min antonia,vi låg i en tunnel på skolgården och bara
snackade och lyssnade på musik,hihi. Sen gick vi hem till kim och umgicks med kim & agge♥
Och imorn är det skola och jag vill döööö,peace
.
Hemma hos emil pettsson.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

ovanligt att dom två spelar lol.

BÄÄÄÄÄÄÄSTA KVÄLLEN <3

2012-02-19 @ 22:46:38
URL: http://beeatricee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0