Foster The People - Pumped Up Kicks (Butch Clancy Dubstep Remix)

Dagen har både varit soft & jobbig. fucking jävla långdag! jävla skitgrejer.
Aja har garvat hela dagen iallafall..faan vad rolig jag är ibland asså.efter skolan var jag
på station med nicole sen drog hon hem,då gick jag å träffade frida,vincent och mange. vi drog
te bruno och trängde in oss alla fyra i ett liggsolarium,det var vincents idé och om vi inte klarade
det så hade han inte kunnat sova inatt..fast det gick typ ändå inte (a) sen drog jag hem å käka
våfflor:D ska snart på gym nu , hörs hej
.
bjuder! jag & vincent, och mange där borta. tog svartvitt
för mitt hår va helt orange..
-
haha hannes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0