Fritjof & Pikanen - Slussen 23.15

Varit på sämsta humöret idag åh shit..
ända tills william sa att han hade stuga i fjällen,och hannes sa: ..sa du i frysen?
altså guuud alla älskar mitt asgarv (a) förutom att jag varit almänt mensig hela dagen så
har det vare rätt så deg. tur att starsken finns oxå,han får mej verkligen alltid på bra humör igen,
fast han får mej jämt att asgarva mitt i lektionerna så alla skriker håll käften till mej tillslut.. :')
Efter skolan snurra jag runt på stan med nicole, mange å davve.träffa folk å så och flumma
runt, å jag köpte blondering igen xd blondera håret igår, och tänker fanimej göra det imorn å
btw IMORN DRAR JAG TILL FJÄLLEN SÅ FUUUU:D
.
Viktor & Hannes idag på lunchrasten (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0