fuck this

Jag behöver inte dig, jag behöver inte nån
Det misstaget som jag gjorde, det gör jag inte om
Jag behöver ingen kärlek, bryr mig inte hur du har det
Du kan höra mina rader bryr mig inte hur du tar det.
Jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig men ändå inte,
det du gjorde gjorde mot mej, knäckte ett hjärta på mitten
Från att acceptera till en helt annan nivå
Ett förhållande som dog, kanske bäst för oss två
Är trött på kärleken
Är trött på känslan
Är trött på att bli sviken, är trött på att bli ensam
Jag dedikerar låten till mitt underbara ex
Jag hatar dig som fan jag hoppas att vi aldrig mera ses
Så nästa gång du ser mig, titta åt sidan och gå vidare
Jag hoppas att du är nöjd nu när jag spottat ut mitt lidande




Kommentarer
Postat av: agnes pettersson ♥

haha men fatta soft att äga en bio :D <3

2012-01-10 @ 14:39:59
URL: http://petterssonagnes.blogg.se/
Postat av: Nilla

är det rebecka ? :)

2012-02-18 @ 09:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0