Helgen / Axäl är bäst

Fredag:
Soft dag på skolan iaaaaaf.
efter skolan träffade jag bea, axel och krille massa annat folk på stan,sen drog jag å bea
och solade. efter det gick jag till morfar för han hade namnsdag och han & mormor har
varit gift i 50 år. och axel å krille gick med mej dit :') så söta. efter att jag varit hos morfar
ett tag så åkte jag till bg med peder och fick sitta där med honom i typ en halvtimme å vänta
på världens segaste krille.. var med krille å farfar (daniel) hela kvällen och träffade oxå kim
och agnes på bg, sen bestämde vi oss för att ta bussen till forsa å gå på disco å träffa antonia;D
på bussen träffade jag frida och satte mej med henne och vi pratade ut om massa saker. å i forsa
träffade vi stina:D sjukt längesen. å jag,krille,frida å stina drog till discot å träffade antonia sen vart
vi utslängd av några föräldrar som va där. sen drog frida å stina hem och jag å killarna åkte linbana
och gick runt å hade feting kul,fyfan vad man kan garva. ja sen tog dom bussen hem,och jag träffade
lilljohan. och gvi åkte skoter hem till han och fixade nått att dricka.sen åkte vi skoter runt i forsa,sjukt
kul:D sen skjutsade han hem mej. roligaste kvällen på länge!
.
Små knattarna..

Lördag:
Tog bussen in till stan och träffade farfar,thomina å anders.vi gick runt på stan ba och jag & thomina
knäppte massa kort å hade det jättemys.träffade massa random folk.käkade på frasses, stack till
skutan, sen bg. sen tog jag bussen hem å käkade, och sen bussen till stan igen och träffade cissi
och vi gick till bg.satt vid ett bord och hade askul med krille,emil,emil och johan.sprutade massa
parfym på dom (a) askul kväll iaf. sen efter nån timme tog jag bussen hem å drog till agge!
.
Söndag:
Sovit, varit å solat, fick värsta randen (aa) sen duschat å städat rummet. sen degat här hela kvällen,
och camat/skypeat med axel och garvat ihjäl mej lite smått haaa.
.
Syns mer irl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0