Missförstå mig rätt

Jag har inte slutat blogga, bara inte haft tid eller ork. Hur kul är det att blogga när man inte kan ladda upp bilder längre lixom, Blogg.se spårar. Jag bör ju sova nu eftersom att man ska upp halv 6 imorgonbitti. Jobbar på ericsson i två veckor till nu sen är det äntligen över! En vecka har jag redan klarat, gick så mycket fortare än vad det kändes som. Sen är det love life förfan, ska njuta somfan av denhär sommarn och försöka tänka framåt, jag är fast i mina minnen och lever i det förflutna,har sjukt svårt att gå vidare och lämna mitt gamla liv. Därför hatar jag minnen, därför måste jag sluta blunda för verkligheten och bara inse att livet går vidare för alla, varesej man vill eller inte, fyfan gonatt

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Allt kommer att bli bra, hur svårt de än är, älskar dej otroligt mycket Peah <3

2012-07-02 @ 20:58:06
URL: http://beeatricee.blogg.se
Postat av: daniel

Hjälper dig ja<3<3<3<3<3

2012-07-09 @ 13:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0