I don't give a fuck, God sent me to piss the world off

Vill varken sova eller vara vaken just nu.Saknar redan min fina starsken, som sovit hos mej hela helgen och vi har haft det fett mysigt och underbart som vanligt. Har oxå börjat pallra mitt arsle ut på byn igen med och umgåts med mina saknade pojkar. Anders, wille, simon, dennis och dom.Så dom har vi oxå varit med. Och starsken,jag, bea och perry va ju i Sundsvall igår oxå, bilder och sånt shit kommer imorgon. Fick även en kommentar av en tjej som frågade en grej, det ska jag oxå svara på imorn å grejer.Till något annat, fittäckel skola imorgon och hurfan ska jag orka. Är så jävla skolless nu så de är ju fanimej sjukt. Och såå jaeevla pengarlös, pengar gör mej lycklig tyvärr..Nu ska jag gå och dö peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0