Tömmer mig på tankar,det är över för gott

Suger på att blogga ohja, men ska försöka nurå. Igår tog jag bussen in till stan med antonia
Sen träffade vi Bea & Perry,Vi gjorde inte så jättemycket, satt på jambo bara och käkade och
sänt shit. Sen följde vi med amanda vikander och amanda persson till bg för att leta en person..
Och blablabla sen sov jag hos bea igårnatt, fett kul. Sen så klev vi upp jättetidigt idag för att
ta en buss till igge men ofc så missade vi den så vi fick skjuts av beas mami (a) Och i igge
så köpte vi godis på rättpris sen gick vi och mötte perry & anders, och går hem till pettsson.
Där det lukta svett och äckel i hans rum efter att dom hade lanat hela natten :s Efter att vi
degat där ett tag så drar vi hem till emilströmgren och sitter där och halvsover medans emil
spelar. Haft det trevligt iaf ja, nu ska jag dra och simma med morsan.peace
@pettssons place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0